Generalforsamling 2019

Generalforsamling 2019 Den årlige generalforsamling afholdes Tirsdag den 19. februar 2019 kl. 1800 Vilstrup forsamlingshus. I henhold til vedtægterne afholdes generalforsamling efter følgende dagsorden. Valg af dirigent Aflæggelse af beretning for foreningens virke siden sidste generalforsamling. Herunder beretning fra flugtskydningsudvalget. … Læs resten

Referat fra generalforsamling 2018

Referat fra Generalforsamling d.20 feb. 2018 kl. 18.00 i Vilstrup Forsamlingshus. Velkomst til de 29 fremmødte medlemmer v. Erling Haugård, alle stemmeberettigede.           Særlig velkomst til æresmedlem Nic. Løbner. Dagsorden, se indkaldelse udsendt pr. mail d. 5 feb. 2018 1:Valg af … Læs resten

Beretning 2017

Generalforsamling den 20. februar 2018. Bestyrelsens beretning. Foreningens medlemstal er i øjeblikket 62 personer, hvoraf 4 er udnævnt som æresmedlemmer af foreningen. Kim Vallentin meddelte den 8. juni, at han ikke længere ønskede at være medlem af foreningen. Det var … Læs resten

Generalforsamling 2018

Den årlige generalforsamling afholdes Tirsdag den 20. februar 2018 kl. 1800. På Vilstrup Forsamlingshus. I henhold til vedtægterne afholdes generalforsamlingen efter følgende dagsorden: 1. Valg af dirigent. 2. aflæggelse af beretning for foreningens virke siden sidste generalforsamling, herunder beretning fra … Læs resten

Ny knivlov fra 1. juli 2016

Kort kan ændringen, som gælder fra 01.07.2016, beskrives sådan: ·         Fremover gælder der ikke længere en 7 cm-regel for knivbladet: Fra den 1. juli gælder for alle knive – også dem under 7 cm.  – at man skal have et … Læs resten